September 25, 2011

Bolan tunang

Oleh kerana camera adalah tertinggal kat Jengka semasa tunangnya Bolan, maka gambar Bolan tunang adalah sedikit lewat. Sedih rasa sebab saya gemar menupload gambar. Ehh... Siapa itu Bolan ya? Bolan adalah adik ipar saya. Nama sebenar Bolan mestilah dirahsiakan. Hehe. Setelah mak datang ke Bangi atas urusan konvo Ayu, saya telah menerima semula camera diselar kami dengan tangan terbuka. Jadi boleh la saya mengupload gambar. Ehh.. Siapa pula Ayu? Ayu juga adalah adik ipar saya. Saya ada 7 orang adik ipar. Meriah ya. Sudah tentu. Hehe.

Ehh.. jum kita cuci mata.


Pakcik siapa ye ni.. hehe
Acu kami. Dia memang sporting dan happening. Kalau menangkap gambar, pasti aksi wajibnya selalu begini. Hehehe

Adik-adik ipar perempuan saya..kami excited nak pi meminang..


Bolan nak tunang.....!
Bolan yang pasti bahagia dan berdebar di hari raya dan hari bahagianya.. Hehe tahniah ye
Sirih junjung.. mak dan chah yang buat. bijak dan cantik kan

Fruits





Kami dengan bakal keluarga baru
Hanya satu photo beramai-ramai yang sengaja di upload sebab tempoh upload terlalu lama. Mengantok suda...

.
.
.
.
.
.
.
.

.
Lepas tu kami ke Gunung Senyum.. saja bawa my mum dan mak in law jalan-jalan

'
'
'
'

'
'
'
'

'
'
'


Ala-ala keluarga di kampung gituw.. erm rasa nak duk kampung pun ada gak..huhu
 Suami saya persis pak penghulu. Ai like menjadi mak penghulu. Hehe

'
'
'

'
'

'
'
'
'
'
'

'
'
'
'
'
'

'
'
'
'
'

'
'
'
'
'
'
'

'
'
'
marilah kita beramai-ramai di mercu tanda Gunung Senyum ekekekeke
'
'
'

'
'
'
'
'

'
'

Panas tau

Lepas ni turn sapa pulak nak tunang.. angkat tangan segera.. !!
hehe

2 comments:

Anonymous said...

saya!!*angkat tangan

Lovely us said...

heheheh sapa ituuuuu