September 29, 2011

Adik beradik katanya

Atas desakan hidup adikku, Eden Cipok... marilah kita buat promosi cerita pasai dia.. hehe...sebab dia ni suka speaking nogorie...so untuk entry pasai dia...kita speaking nogorie gak la..Dapat gak la hilangkan tensi-tensi kepala makcik balik koje sbb koje yg melambak2.. huhuhu

Eden cipok ni adek se yang paling kocik...sekarang dio ni belajar kek UMP, Pahang.. amek Civil Engineering. Sapo bokonan..boleh poie survey2 dulu la yo... Den ni adek beradik tigo korat yo.. no.2 eh angah Nana.. hehe lawa orang eh tapi dh kawen dah.. so tggl yang ni yolah yang mak den kono kawen an.. ko belajar rajin2 dik.. jgn ekau menyusah an mama papa lamo2 bonar... den pun skali la tu ko gomar susah an kan.. kan. belajar copek2 boleh kojo copek2 boleh den raso duit ko copek2.. hehehe

Kogomaran Eden cipok ni banyak bonar. Paling dio gomar..main futsal..main football.. fast food.. and segeng dongan eh... sekarang ni gomar bolo kucing arnab. Dh bosar arnab2 eh.. dijual eh.. Tk tau la bnyak untung eh ko tak ko sobab dio ni tk ponah ado hati nk belanjo den.. sampai hati ko dik...tak baik buek kakak ko yang comel ni cam gini.. awwwww


Lawa ko budak nih

Sobab entry ni untuk ko kan dik..mesti ko baco selalu kan.. kak long nak posan.. selalu2 la tepon mama tu..dio tu rindu kek ko..orang tuo kan... jgn lak ko tepon nk cakap ngn mama yo.. papa kang kocik ati eh.. ko ckp ngn papa skali yo....papa tu rindu yo selalu2 kek ko.. bak kato orang puteh eh... 'i'll be missing you always forever'. Apo ko igt makwo2 yo ko boleh missing2.. papa tu nak yo missing2 kek ko...



Haaaa...ni la adik no 2 den... si Angah Nana... hehehe.. baru yo kawen bulan limo aritu...molopeh la sapo2 yang suko kek dio ni..  ni baju tunang eh la ni de rembat eh buek photoshoot sobab lawa kan.. heheheh


Kami bertigo.... adik beradik kuek gossip..kuek golak.. kuek gaduh... kuek makan... woopssssss. Hati2 yo masing-masing kalu makan tu.. jgn jadi badan mcm den.. beringat sebolum terkono.. huwaaaaaa **nyesal guling2

Kami berlimo.. tolak dhia.. tolak laki den..tolak laki adik den no2.. hehehe 


 Harap eh bahagio hinggo anak cucu akhir hayat. Taknk la kelahi2 dah tuo2 ni.. Idup aman damai jo hendak eh. Amin. Hehehe

Ni somo gambar photoshoot raya tahun lopeh.... Tahun ni tkdo pulakkkk photoshoot rayo.. sodih sodih

** Dik..nk posan ni....jgn kau lupo cuci keto.. dah mcm kobau bekubang ngoman eh
** Angah.. bilo kito nk buek potluck piknik ni.. tk sabar dh ngaso eh

hehehe sekian entry merepek ku...

Jumpa isnin yo... esok-ahad den coti2 malaysia

3 comments:

saya la tuh said...

haha..yg ni btol lawak ni kaklong..

ayu_aLLe said...

kok maun photoshoot rayo tahun ni buleh yooo :P call yo opposite image

Lovely us said...

adek..

hehee pueh ati tak.. nitendo tu bayar ansur2 buleh tak?

ayu...

ada promosi menarik ke...hehehe