May 9, 2011

Sedih

Hari ini saya telah membuat satu keputusan..Keputusan yang membuatkan beberapa hati sedih..Saya terpaksa menghentikan perkhidmatan kak Milah yang telah 3 tahun mengasuh dhia. Kini dhia akan dijaga oleh maid saya di rumah selepas pulang dari Smart Reader. Sebenarnya sudah 1 bulan saya mahu membuat keputusan ini tetapi lidah saya kelu untuk menyuarakan hasrat ini kepada kak Milah.. kerana saya tahu naluri keibuannya akan menyebabkan dia bersedih. Tapi pagi tadi saya terpaksa suarakan juga... Kak Milah seakan tidak percaya dan sukar menerima. Saya tinggalkan dia dengan keadaan dia yg terkejut.

Dan otw ke ofis... saya terima sms dari kak Milah..

"Huda... kak Milah sedih"

Sudahnya sehingga kini saya down...

Maafkan saya kak Milah.. Saya terpaksa demi untuk menjaga tahap kewangan kami.

Maafkan saya

:(

:(

:(

3 comments:

MAMALOVEYOU said...

bertemu dan berpisah tu kan lumrah kehidupan...be strong ok....nanti sekali sekala bwak la Dhia jln2 ke rumah Kak Mila tu.....

SMH said...

huda cakap tak masalah sebenar?nanti takde la pulak dia salah faham

Lovely us said...

AL..

Thanks..memang akan bwk dhia g jumpa dia skali skala.. kak mila pun baik

Hatta,

Dah cakap.. takkan bulan2 kena byr extra utk pengasuh and maid kan.. so dh inform dia.. she seems to understand. Hope everything went well. :(