May 23, 2011

Dhia Sport Day

Kelakar betul tengok dhia sukan... Ada drama sikit pagi tu... Dia tknk makan.. so perut kosong.. meragam laa kan...Pastu.. Budak monyok ni malu-malu nak join kawan-kawannya bersukan... Aduih laa dhia.. ngade2.. ada ke elok-elok beratur... tibe-tibe nampak muka saya je terus berlari nak join mama dia.. Alasan dia rindu kat mama....Dah lama tk nampak mama... Rasa nak gelak guling-guling kt situ jugak dengar alasan dia.. hehehe

Mari tengok pics dhia bersukan....


                  Budak monyok tk brekpes...Nampak bekalan brekpes dia tu....




Sukan ini.. tiada pengalah.. semua pemenang aje.. hihihik.. bagus btol.. so seme kids enjoy dapat hadiah including dhia...

Hope dhia will enjoy her sport day next time around..

3 comments:

Azie Rad said...

comelnye dhia.....seronok kan tgk anak pegi sport day...selalunye parents yg lebih over...termasuk laa aku he he

Lovely us said...

Azie,
aku pun sama.. heheh duk snap sana sini.. tp dhia tu moody je plak...huhuh

Bintang Timur said...

Chumel betul Dhia nie. Mcm x percaya je budak kecik yg kuat nangis dalam buaian (time tu sy lepak umah senaling jmpa angah) dah sekolah :D