March 13, 2009

Weekend again

Saya suka weekend...Bukan suka shj.. tetapi sangat100x suka. Saya dapat berkumpul dengan kekasih-kekasih hati saya. Bersama-sama meluangkan masa yg berkualiti. Ya.. sudah berapa minggu kami menikmati ikan bakar bersoskan sos ikan bakar dari terengganu.. Indahnya. Saya harus bersabar.. Tak lama lagi.. saya tk perlu menunggu weekend utk berkumpul dgn kekasih2 hati saya.. Owh.. kena tunggu juga lah.. sbb akan saya rindu dgn ahli keluarga yang lain juga.. erm.. maksudnya saya akan setia menanti weekend juga la yer... Sabar ye hati...sekejap shj lagi akan bertemu dhia.. rindunya... tiap2 hari mengadu dkt abang saya, betapa rindu dkt dhia... Wah... sudah ada abang yer skrg...! Iyer.. saya mengaku.. dia tmpt saya menyetabilkan(saya rasa saya salah eja) emosi.. saya rasa lebih gembira skrg.. (Syukur pada-Nya kerana takdir ini).. Kini, saya sudah ada driver utk ke mana-mana(sori ye abg.. tp abg yg nk drive kan...).. teman makan, teman wayang, teman mengemas rumah dan teman berbual. Kesimpulannya.. saya bahagialah.... Owh dh lewat. Mahu balik jumpa abang saya dan memaksa dia cepat2 siap utk balik kg. hihi

Promosi:
Silalah ke matta fair.. Tapi lebihkan niat utk melancong di dalam negara ye....

Tata

No comments: