April 15, 2012

Purple love

PURPLE LOVE mengisahkan tentang Pasha yang ditinggal Lisa (Qory Sandioriva) justru saat Pasha hendak melamarnya. Pasha dirundung kesedihan berkepanjangan, padahal dialah ujung tombak perusahaan. Akhirnya Makki menyarankan untuk meminta bantuan dari sebuah agency bernama Purple Heart, milik Talita (Nirina Zubir) untuk membantu Pasha bangkit dan kembali pada kenyataan.




 
Darisinilah dimulai misi mengembalikan keceriaan Pasha, sampai akhirnya Pasha sudah siap membuka hatinya kembali. Talita hendak mengenalkan Shelly (Kirana Larasati) untuk Pasha, tetapi Oncy yang ditugaskan terlebih dahulu melihat Shelly, malah terkena sindrom ‘love at the first sight’.
Jodoh menemukan jalannya sendiri. Pasha justru mencintai Talita, demikian juga sebaliknya. Tetapi Talita tidak ingin meninggalkan Pasha kembali dalam kesedihan karena penyakit yang dideritanya, walaupun Pasha yakin kebahagiaan bukan semata milik mereka yang sehat. Tidak demikian bagi Talita, apalagi saat Lisa siap kembali untuk Pasha...



My comment? ?
 
Erm comel sungguh jalan citer ini...And sungguh comel Pasha Ungu. Terus jiwang-jiwang + golek-golek... hehe Ampun en. Abang. Kamu pertama di hati...

2 comments:

Ustaz Don't said...

Di mana batas pergaulan sesama lelaki dan wanita? Apakah penonjolan budaya sebegini yang mahu kita terima sebagai hiburan?

Lovely us said...

salam ustaz Don't

Terima kasih kerana tolong peringatkan.. saya insan yang mudah lupa.