April 21, 2012

Flowers are everywhere...make my sorrow go away

vah vah...me berpantun 2 kerat yer..I am truly happy because my homie cayang telah berbunga-bunga cinta..chewah chewah...It's really make my sorrow go away eventhough ada sedikit sayu menonton Talentine dan hampir menangis. yeah yeah it's my first time watching it..but will definitely watch it again.. :) . Astro Citra..cepat ulang semula movie ini ye.

By the way,currently I'm have new interest, some sort into gardening pula. Hasil sedikit sedikit membeli bunga/tumbuhan lama-lama telah jadi busut. In planned to turn it into bukit hehe and today, i gonna show some pots and hasil terkini rembatan di Nilai landscape..enjoy the pics ya

simple one (pots rembat di KK Home Deco 50% jadi RM5 each)

Ini beli di nursery Nilai Landscape. Already sign up as member for 20% discount everytime you purchase. That big pot cost me only RM5. No kidding. (But the plant is RM11 and the stand RM11 la ye)


Front porch


My Frangipani (Kemboja) ...grow well baby.. Owh I got 3 pots of them


See....I love Kemboja..cant wait to see they bloom


This one is only artificial okee..no need watering...hehe


tadaaa......cantik kan.....RM13 per pot (please ignore my kain batik and baju dhia)

And I bought the stand too..actually I bought 2 of them..straight away urge my hubby to mount it at side front porch. 1 stand still well keep in the store. wait till I buy new flowers then I will find strategic side to mount the stand. Kena careful nanti tak cantik kan..kan..kan...hehe

sunset view at my neighbourhood.. :)



'

'
'
'
'
'
'
'

'
'
'

'
'
'
'
'
'
'
'
'
dalam rumah ada juga bunga-bungaan...jum check it out

'
'
'
'
'
'
'

'
'

'

'
'
'


at our shoe rack..dah lama dh ni..bawa dari rumah lama...tp comel gak kan...(puji harta sendiri hiks)


dried flowers (potpouri)


@ kabinet tv


@side mirror


oowh gambar bunga pun ada juga ye....hehe


@kitchen cabinet...hehe....


tempat letak garam and asam jawa pun bunga-bungaan kan...(beli kat Ayer Hitam, Johor) RM10 per set
'
'
'
'

'
'
'
'

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

'
mereka pun bunga-bungaan di hati saya
'
'
'
'

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

hai abang...esok nak exam pun boleh layan dhia buat origami ye....sukala budak kecik ni


suka la tu babah dia buat byk2 origami dinasour


tengok tuuuuuuuu...



***Sempat pergi jalan TAR tadi..beli baju raya and tudung..suka sgt la shopping tudung kt Jalan TAR..siap g letak batu lg..nanti kalau sempat saya kongsi ye gambarnya...


No comments: