October 17, 2011

Grey's Anatomy

Lama sungguh tak melayan Grey's. Rindu. Sungguh. Tak tipu bak kata Dhia. Last viewed adalah Grey's Season 7 Finale. So conflict. Sad ending. Paling ingat part Derek dissapointed dengan Meredith and Meredith had to survived with their adopted daughter Zola. Alone. For her 1st night with Zola.The rest.. Kehilangan memori terhadap series ini. Busy. Lupa sebentar pada Grey's yang dirindui.

Tadi browse punya browse... saya melihat telah ada season 8 lah.. Harus saya memaksa secara lembut (ada ke ayat begini) pada suami saya yang sangat baik hati dan rajin menolong (kalau dia baca lah blog ini) untuk mendownload season 8. Tolongla abang.. dah kangen banget sama Grey's dah....plis plis plis...

Kenapa ye saya suka Grey's?? Mari kita lihat antara sebab-sebab yang di buat...

  • Pemain layarnya adalah yang gorgeous dan kacak shj.. ngeeeee. Ada ke doc. segorjes dan sekacak itu. Igt..semua itu tidak kekal lama dan hanya sekadar citer shj(chewahhh)
  gorjes bukan??? 
  •  Story line yang so well motivated, educated and tak meleret-leret. Those aims and straight forward goal. Make me so determined of what I'm try to win and achieve. Takkn kita takde aim and goal kot.. takkan nak biarkan golongan doctor je terus maju.. kita juga perlu melangkah jauh ke depan. Mereka bukan aim sekadar menjadi doctor biasa shj.. mereka aim nak jadi specialist.. neuro surgeon yang successful.. pakar bedah yang berkemahiran tinggi. kita?? terus di takuk yang sama sampai bila-bila je? setakat pergi keje and balik keja je ke? mana boleh begitu dong.. so bila saya rasa malas.. saya akan memotivasikan diri saya dengan menonton Grey's. InsyaAllah akan jadi rajin sedikit. Pelik ke? Lantaklah kan.. hehe

cute zola

  • Good friendship bonding. Suka sangat tgk friendship between Meredith and Yang. They'd covered each other' ass. Bukan backstab ye. Suka suka suka.
bff

  • last but not least.. (sebab tak tau nk cari alasan apa lagi kan..) I just love to watch Grey's Anatomy.This series boost up my strength.. gambatte... go go to be a fighter.. to like challenges.. never think to give up.. and sesusah mana pun ur challenges.. ada lagi challenges yang lebih susah (doc kena berhadapan dengan nyawa tu... hidup mati org tu.. aku ni setakat equipment down pun nak kecoh.. kekekeke)
  • Kalau rajin.. download la ek.. u wont regret .. **promote lak..hehe

daaaaaaaaa....

No comments: