October 22, 2011

Gambatte


Berbekalkan secawan Nescafe.. dengan suami dikejauhan (reunion bersama-sama classmatenya di Kukup..berat hatinya hendak pergi sebab dhia adalah demam.. tapi ni annual reunion classmate Starnya.. ada yang lama tk berjumpa.. dan lawatan tahunan beramai-ramai melawat rakannya yang lumpuh setelah bermain dipertandingan ragbi,jadi tidak elok dibatalkan pula..pergila sayang.. kurelakan ko terbang.. kekeke) dan Dhia yang demam (kerisauan saya yang melampau disebabkan skrg ni demam budak2 sangat merbahaya)..mlm semalam dan pagi ni shj sy terpaksa menyumbatkan ubat bontot sebab suhu dhia yang agak tinggi. Tapi skrg suhunya kurang sedikit. Lega. Cepatla sembuh syg. Mama risau ni.

UPDATE
Owh gambatte pada saya kerana saya akan menyelesaikan perkara-perkara di bawah:

  1. Budget + Next vacation (papa mahu kami temankan dia bercuti..dah lama tak bercuti dengan cucu.. katanya..tapi dari side kami masih perlu budget allocation bukan?)
  2. Mahu buat kerja yang sangat banyak (kerja kantor. Wish me luck!!) STILL!!!
  3. Mahu buat list barangan rumah yang banyak kehabisan. Kalau ada kesempatan..malam ini akan ke Econsave bersama maid dan Dhia..tapi kalau demam Dhia tidak surut.. esok sahaja udah.Tak elok pula keluar malam-malam kan. Lagipun skrg malam sahaja hujan.
  4. Pukul 12 tghari..kasi Dhia makan dan ubat demam dan air kosong (ini sentiasa). dONE
  5. Pukul 3pm .. antibiotik 2.5ml lagi DONE
  6. Mahu layan Korea yang dirindui (oh lee min ho!!!!) Ini adalah victory bagi segala kerja yang selesai. Victoryyyy!!!!
Harap semuanya dipermudahkan. Amin

No comments: