November 10, 2008

Saya sedih

Erm...saya tak pasti samada saya suka atau tidak reveal bahawa saya berasa sedih malam ini. Mula-mula tadi perasaan saya gembira shj. Gurau senda dgn teman ofis.. Sempat singgah mydin beli cereal dgn low fat milk semasa balik dari kerja. Sehinggalah saya diperli2..

Erm..saya sedih kena perli2.. saya cuba jaga percakapan saya, saya cuba taknak sakitkan hati org..skrg pun saya buat hal sendiri shj, tpkan kenapa org suka sakitkan hati saya..time mcmni sy terasa nak balik kampung jumpa mama n dhia. Jumpa family yg sentiasa support saya. Tader sakit hati lagi.

Erm..bagila peluang saya rs happy.. saya pun baru nak rasa happy.. saya suka tgk org lain happy sbb skrg saya begitu menghargai happiness yg dimiliki.

Erm..tolongla jgn kutuk apa yg saya ada. Harta benda saya. Diri saya.

To who that may concern
Take very good care of yourself... mind your own bussiness. If u think u are demn body beautiful.. whatever.. then mind your own body.. like i care..
And.. if u have no money to buy something.. please lah.. dun be jeleous.. I understand your financial problem.. stop laughing at mine..


sob..sob..sob..

No comments: