March 25, 2008

Pagi yang indah...

Indah ke pagi ni..


Ntah.. tp yang pasti.. pagi2 lagi boss dh chase suh hantar report... maklumlah hujung2 bulan ni... top bosses chase my boss... then here goes to me..

Ape2 hal pun skrg ni tgh tggu anuar belikan sy kuih kt cafe bwh ni... lapar... karipap yg kak lin beli tadi adalah sgt tidak sedap.... mebbe sbb kulit die pecah2... tp boss sy adalah sgt lapar terus mengambil karipap itu utk dimakan olehnya... hihik...

Akan tetapi.. kuih yg dibeli oleh anuar itu tidak lah sy ketahui namanya cuma aishah telah menamakan kuih itu kuih KK (kuih kangkang)... adakah patuttttt? Ini adalah kerana sy terlalu obses dgn kuih itu sbb ia sgt lazat, ketika memakannya... ohhhhhh…orgasm kah? dan sy memakannya hmpir tiap2 ari... Lalu aishah menggelar kuih itu KK.. tidak mengapa lah.... Cuma sy rasa gembira sbb anuar pun memanggil KK itu kuih kesukaannya juga... heheheh... sy tidak keseorangan...mmg betul lah kuih itu cdap..... xoxoxoxo...

Oklah ... sy akan kembali menyambung kerja2 sementara menunggu KK ku...

heheheheh

Kalau sempat.. sy update pic KK okesss... Happy working

10 comments:

Anonymous said...

org namakan kuih tu KK sbb huda minat kuih tu giler2.. hari2 makan.. tak muak.. ermmmmm... anuar pun suka???? musykil2

aishah

Just the 2 of us... said...

Eheheh...nuar baru kasi kuih nii... suker laaaa cahhh....

Anonymous said...

aku rasa pakcik tua tu yang kk kuih kk ko.. huhuhuh

aishah

Just the 2 of us... said...

ooo ... pakcik yg duk ckp die pakai baju butik tu ek... ala... tk rela you..... cah... kuih kk ni dh abiss kumakan.. huhuhuhu

Anonymous said...

cuba ko tutup mata n mesti ko nampak muka pakcik tu je... nyeh3..

Just the 2 of us... said...

kenapa bila ku tutup mata... aku ternmpk brad pitt.. tom cruise .. dan tidakkk... nabil raja lawakkk tu .. auwww

Anonymous said...

eeeeeee.... lawaknyer3

KakRoney said...

apadaa citer psl karipap kangkang lar pulakk...kita pun nak gakss...heehehe..

Just the 2 of us... said...

bukan karipap k roney.. die mcm popiah... cedap tau...

Just the 2 of us... said...

bukan karipap k roney.. die mcm popiah... cedap tau...