March 25, 2008

Nak sushi


Rasa nak mamam sushi la arini... seriyes nih.. adakah harus ke midvalley yang sekangkang kera dr opisku selepas kerja... tp esok seakan berjanji ngn Ila and aishah nak ke Jusco wangsa maju....diorg nk tgk swimming outfit.. sy mcm nk tgk alat eksesais... aishah kata ada yg nari2 kecikkn perut... not so pricey.. around rm50 after less 20%... sound interesting... mari kita ricky... esok je la beli sushi... wait for me oke.... aler tp tk dpt lyn wasabi + soy sauce mcm kt sushi king kalau beli kt jusco tp asal dpt lepaskan kempunan...balun je la...
jjjjj
*BonusLagi3Hari... yeahoooo*


3 comments:

PuteriSatu said...

salam kenal dari akak....dhia sungguh comel...macam mama dia gak comel dan lawa...

salam kenal dari akak sekeluarga...

Just the 2 of us... said...

terima kasih kakak... salam kenal dari dhia and mama dhia jugak :)

fid said...

Aku suka Ramen. Slurpppp ari tu makan Ramen kat KLCC dia letak rumpai air sedappp siut