November 1, 2011

Kau boleh!

Jika kau fikirkan kau boleh

Kau pasti boleh melakukan

Jika kau fikirkan ragu-ragu

Usahamu tidak menentu


Gambatte lagi. Begitu teruja melihat seorang rakan yang dahulunya chubby berubah kepada seorang yang rajin berdansa sebagai usaha menguruskan badan. Dia telah berjaya menguruskan diri kerana minat yang baik itu. Sangat cantik dia kini. Cemburu cemburu cemburu. Saya juga mahu. Dulu pernah agak obses berdansa. Tapi di bilik shj ya.. setiap petang dan malam. Jadi saya mahu cuba semula.Saya pasti boleh.Saya mahu sihat dan cergas.Saya mahu stamina yang baik.Saya mahu berat badan ideal. Saya mahu gembira tanpa penyakit jantung/kencing manis/darah tinggi. Erkk... takut lah. Berubah ke arah kebaikan. Semua mahu bukan? Doakan kejayaan saya.


owh lee min hoo ... ***Eh salah body lah

haaa yang ini baru betul.. hehehe

owh jessi alba... yummylicious


No comments: