November 4, 2011

Hati ini gundah

Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha kepada semua umat Islam.

Sebenarnya aku mahu mengadu sedikit mengenai sesuatu yang mengganggu hati aku kini. Perasaan mahu menangis..menangis dan menangis.. tapi tak tahu kenapa.. adakah kerna depress kah? geram kah?  sedihkah ? atau sebal kah?
Ya Allah, kuatkan imanku. Tenangkan hatiku. Amin

Semua org berhak untuk depress/geram/sedih/sebal walaupun setinggi mana imannya. Aku yang lemah dan jahil ini lagi lah. Aku adalah sangat fragile. sekarang. 
Ya Allah, kuatkan imanku. Tenangkan hatiku. Amin

Hati ini semacam mahu aku menangis 24/7. Kenapa begitu ya. Kenapa. huhu. Bagaimana untuk menenangkan hati yang gundah?

Owh ada pula penambah rasa.. salah satu rekod ISO unit kami hilang pula. Depression berganda. Penat di selongkar diceruk2 penjuru. Last2 skali dengar bebudak cerita bos yang pegang last sekali. Tapi bila ditanya, dia pun inform tak tau. Ada berani ko nak tuduh boss ko hilangkan? Dahla lagi 2 minggu masuk minggu SIRIM audit. Aduss depression berganda lagi. Gigil2 ni tahu tak? Mungkin jika file ditemui.. depress adalah kurang sedikit atau hilang terus.. adakah?? mungkinkah??

Cuma aku yakin.. Setiap masalah ada jalan keluar. Harap sangat jalan keluar yang membahagiakan. Amin

Owh bahagia.. owh tenang.. owh indah... datanglah engkau

Ceriakan hati ku

Ya Allah, kuatkan imanku.

Amin

No comments: