July 12, 2011

Floria dan bertandang

Lamanya tak update blog.. skali update..ha sampai kol 12 malam tak ngntok2 lagi.. Bukan malas.. tapi kesibukan dan tak menang tangan. Kesian saya kan? Tak perlu kesian sebab saya gumbira dengan kesibukan saya :)

Mari saya cerita cuti hujung minggu yang terisi padat.. :) Bukan hujung minggu ini sahaja. Boleh dikatakan setiap minggu. Ya benar. Sila percaya.

Minggu ini,rumah kecil saya menjadi meriah dengan kehadiran adik-adik, mak mertua dan pakcik makcik dari Jengka. Penuh gelak ketawa.. dan gurau senda.

Semuanya kerana hujung minggu ini adalah giliran bertandang di rumah pengantin lelaki. Lokasi rumah pengantin lelaki hanya 30 minit dari Bangi. Rezeki adik ipar, jodohnya orang dari Saujana Putra. :)

Sementelah itu.. kami pun ambil kesempatan berkunjung di Pesta Flora di Putrajaya pada malam minggu itu..rezeki mak untuk melihat-lihat bunga. Mak memang suka bunga.

Keadaan adalah padat dek malam itu merupakan malam pembukaan... phew... ramainya orang.. dan hampir ssh mencari parking..

Tapi bila dah parking.. sangatla puas hati...Seronok sgt rasa ke Pesta Flora ni..(psst...bagi yang ingin ke sana.. sila stering lock dan pastikan gear anda berkunci.. dengarnya sudah 3 buah kereta hilang di Pesta Flora itu.. kejam kan pencuri kereta itu... jgn halalkan kereta yg mereka ambil ya)

Malam itu, dapatla kami bergambar2 dan menikmati percikan bunga api yang cantik. Dhia terpukau melihat bunga api. Comel sungguh.

Setelah dikhabarkan berita kepada mama, mama saya pula adalah jeles.. jadi malam ini tadi saya telah mengambil mama di Seremban sebab dia pun nak pergi ke Pesta Flora ini...

Jadi esok malam kami ke Putrajaya lagi. Nasib la dekat je ngn Bangi..

So apa tunggu lagi... mari kita layan gambar pula :)











Day 2 : Hari bertandang










Mari lihat aksi-aksi love birds ini:

Love birds no. 1

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


Love birds no 2

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


and last skali...love bird no 3....

'
'
'
'
'
'
'
'
'

'
'
'
'

'
'
'
'
'

'
'
'

'
'
'
'
'
'
'
'
'

'
'
'




tak sempat tangkap gambar berdua di hari kenduri.. kt tapak pesta pun jadik la :)

1 comment:

Anonymous said...

so sweeet~:) sayang korg suma!!smoga idup kt suma bahagia2 slaluu..
-ayu-