April 16, 2008

Bila mau pulang...

Cuba kasi pendapatan bila saya mahu pulang... Biler....

Saya terperangkap.... tk nk menyusahkan diri duduk dlm jam tu.. walaupun terpaksa mengorbankan 'Bella' . Sy suka watak Dr Rayyan yg chubby dan huggable itu... walaupun dia mean terhadap Dr Mia tp ape nak buat.. First love... mesti return to Bella juga... walau betapa jahat pun Bella lyn dia.. Love is unpredictable...Never expect what we can give and get in return..... byk membaca dh jadi jiwang dh saya ni...


Dgr2 dlm radio pulak banjir kilat dari jalan bangsar ke jalan travers.. haru.. tiap2 ari KL hujan lebat... mcm malam yg gelita aje rasa... byk dosa kah penghuni KL? .. Hujan terpaksa membasuh dosa..tiap2 hari... mungkin.. ape2 ajer la (saida version)


Ni arah ke shah alam



Ni pulak dari arah UM menuju ke bangsar



Last2 saya kena buat kerja smbil bercyber bual dgn kwn2 saya.... Killing time...



My sangkar


Oh ya... lupa nk upload pic buku yg saya beli kt pesta buku.. ni part of it.. stgh dh bawa balik kg..... tp baru baca sebuah.. leh ker?



huhuhu

5 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
viruspadu said...

umangaaiiiiiii byk jugak membeli buku kan

saya kan mmg niat nak gi pesta buku hari tu tauuuuuu

tapi apakan daya huhuhuhuh shedihniii

Lovely us said...

vp,

mmg rajin membaca saya ni... tp skrg mcm nk cukup masa aje nk membaca.. x sempat ek p sana... sy pun kebetulan ada training kat vistana.. so dh dkt.. singgah la kejap..

Anonymous said...

aku suka baca national geographic n discovery nak pinjam x ehehehe pasal wild life, earth, science, binaan...structure, etc. Gambar2 dlm tu semuanya hidup. Aku tak pandai baca novel...kalau aku berjaya baca pun ada 1 novel tu je (masa cuti sem Final year kat Univ) apa ntah tajuk dia watak utama dia nama 'Lara'

Lovely us said...

Boleh.. boleh.. nak.. itu lagi menambah ilmu.. adik aku suka la bhn bacaan ko tu.. aku ada beli motivational book gak.. nanti kita exchange eks