October 30, 2012

Jodoh yang TIDAK disangka

Pepagi tadi semasa otw ke Kolej Latihan untuk kursus 2 hari.. (Arini first day).... Sambil2 nyembang dengan officemates, telinga sempat mendengar tajuk HOT FM iaitu "Jodoh yang tidak disangka"

Owh ala-ala sweet gitu tajuknya... Ramai juga yang buat posting untuk citer jodoh ini

So saya pun nyibuk-nyibuk nak jugalah mengimbas kembali perihal jodoh saya dengan en.Abang....

Awww (mode gelenya is ON):

Sebenarnya kalau ikutkan jodoh kami memang sangat tidak disangka. Semua kerja Allah kan..

Kenal-kenal gitew saja.. Baik pun tidak.. Rapat apatah lagi.. Senyum2 biasa saja.. Dia pun senior ditempat kerja saya.. So apedahal nk join awek junior ni kan... Awek junior pun perasan hot plak time tu kan memilih boifren.. Kikiki

En. Abang pun agak2 berupa nerd dan budak baik so idokle ada terusik ati ini utk bercintan-cintun dengannya hihihi..

And rasanya mungkin time tu En. abang sedang mengusha awek seangkatan dengannya.. Aw aw aw

So time flies.. Life goes on.. And on and on.. Until....

Dhia was born and I become single..
Phew we skip this part la yer...

Then.. After a while, we met again. At Kolej Latihan yang i pergi training hari ini.. We both have to attend assesment at that time. And i recall how kind person he is when we worked together.. So we discussed the exam paper until bawak ke borak2 thru Yahoo..

And chit chat going on quite sometime...

After that u ols figure out sendiri la ye..

Imagine en.Abang yang skema itu verani meminta untuk menyayangi and menchentai saya adalah shuweet hehe..

So siapa sangka en.Abang menjadi suami saya skrg... Yang membahagiakan saya.. Tak pernah marah... Never.. Sabar? Sentiasa.. Jiwang? Kalau lupa ai sentiasa ingatkan.. Hehe

Saya sejujurnya sangat bahagia...(kalau tgk citer korea pun sgt jiwang.. Tibe2..)

Harap jodoh kami berpanjangan. Amin

2 comments:

nurbijen said...

amin!
baca pun dah rasa syahdu, semoga berbahagia ke hujung usia :)

Lovely us said...

Salam nur..

Terima kasih atas doa. Semoga kita semua bahagia. Amin