June 22, 2011

Citer citi...Sana sini

Salam semua pembaca budiman...


Disebabkan kesibukan di kantor yang terlampau... adalah sangat susah dan payah bagi saya untuk kemaskini blog walaupun aktiviti ini adalah kesukaan saya. Terus hilang kejutan di post terdahulu saya.. bencik.. bencik..bencik tau... hehehe..kejutan la sangat ye..kerja gila la sangat ye...


Sebenarnya kejutan atau kerja gila yang saya ingin cerita-ceriti ialah berita pemergian saya ke Bandung. Oleh kerana saya adalah orang yang kurang berduit... jadinya kejadian membeli tiket ke Bandung pada minggu yang sama dan tempoh masa yang sangat singkat berada di Bandung merupakan kejutan dan kerja gila bagi saya. 1 hari saja dapat sopping di Bandung. Memang kerja gila kan...Lainla kalau saya jutawan (tapi di Bandung  saya merasa juga jadi jutawan.. hehehe... berbelanja untuk baju raya dhia sehingga 2 juta rupiah.. huwaa status adalah pokai ketika ini)... boleh la saya ke sana ke mari sesuka hati, lama-lama dan bila-bila masa..Tapi bak saya kata tadi.. saya adalah kekurangan wang.. Jadi pada saya ini adalah kerja gila.. kan kan kan.Tapi kesimpulannya setelah pulang ke Malaysia..INGIN ke BANDUNG lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...tak puas la....muehehe


Kini saya nak mengadu pula..baca ye ... baca ye....saya adalah sangat sangat sibuk..sangat sibuk dengan tuntutan kerja di opis... sibuk dengan persiapan perkahwinan adik ipar di Jengka. Rasa baru kelmarin menguruskan perkahwinan adik.. dalam bulan Mei yang lepas.. kini perkahwinan adik ipar menyusul. Penat dan gembira dalam 1 masa. Doaku agar jodoh kalian berpanjangan hingga ke syurga. Amin 


Tuntutan kerja di opis tidak pernah surut. Habis satu datangnya 5. Habis 5 datangnya 3.. Bagaimana mental dan fizikal saya dapat menerima tuntutan yang datang berpusu-pusu..  Pertengahan July.. ketibaan internal audit pula. SIRIM audit juga telah memberikan tarikhnya. 27hb bermula project baru untuk unit kami. Penilaian prestasi perlu disubmit segera. Peritnya dada. Tiap-tiap hari berdoa agar dipermudahkan segala urusan. Tiap-tiap hari juga menuntut urutan release tension dari maid dan belaian manja dari suami... chewah.... muahahaha oklah... saya perlu habiskan citer citi saya yang telah melalut2 ini....


Ada masa saya PASTI update lagi.... mahu setelkan report yang melambak dulu.... daaaaaaaaaaaaaa:D

No comments: