December 1, 2008

Lovely weekend

Cuba anda fikirkan menarik tak weekend saya?Sangat menarik okkk kerana saya dapat menemani anak yang tersayang..

Aktiviti pagi...



Dhia bersama kolam airnya.. menggigil2 pun masih nk stay dlm pool.. Dengan saya skali kena terjun pakai kaftan.. huwaaa tk seksi okkkkk



Mama sgt rindukan dhia... lambatnya jumaat...


Montot sape yang montok ini... hihi

Acara tengahari bersama mama tersayang...

Menghadiri kenduri kahwin adik pak uda kami.. Mula2 seakan malas nak ikut mama ttp sgt seronok plak sbb ikut...jumpa kezen-kezen ku yang sangat best.. ngeh ngeh ngeh



Dhia posing di atas pelamin



Penyeri majlis...



THEN.... today (rite after office hour)

Here i am...



I'v got myself a facial treatment.. best best...barula pipi terasa licin...



Beauty care ni adalah milik kawan saya merangkap tukang urut saya sejak saya tinggal di sentosa.. setelah berkursus dgn MARA etc akhirnya tercapai juga niat dia nak buka spa..saya kasi moral support dengan menjadi first customer ok... saya dah siap2 sign up utk membership dh.. err saya rasa kedai dia menjadi port saya memanjakan diri la selepas ni.. macam-macam service ada.. gunting rambut.. ear candling.. stim bath, urut.. facial... pakej pengantin... mandi bunga, lulur etc lah..



Erm tapi kan bukan nak puji dia pandai buat facial treatment atau urut.. tp atie yang saya kenal mmg bersungguh2 kalau bekerja.. rasa puas hati sgt dgn perkhidmatan atie.. sure lena la kalau tgh facial atau urut. mmg setakat ni tak cari tempat lain kalau nk berurut atau buat facial.. harga pun sangat berpatutan.. untuk opening atie masih nak kasi 15% disc lagi.



Erm next week saya teringin berurut pulak la...

No comments: