Sila ke Pesta Buku Antarabangsa di PWTC.
Rugi kalau tk pergi.. nanti sy upload pic sy duk jalan sorg2 kt situ... byk woo sy borong.utk anak jiran...kezen2 seme sy belikan buku.. mebbe mood shopping kt terengganu belum tamat...
Closing pesta buku ni 13 April 2008
April 11, 2008
April 7, 2008
Kenapakah?
Kenapakah?
Sy lapar tp tader selera...
Sy nk buat kerja tp mcm tader mood...
Sy nk balik rumah.. sob.. sob.. (mcm minggu orientasi kat asrama plak)
tp sy sempat g brekpes sorg2 td kat old town kopitiam... berat ati nk balik opis.. g brekpes dulu cari ketenangan la... pas balik dr court... mebbe pasal ni kot sy tader mood... :(
taper.. tkyah citer ape yg jadi..
Sy lapar tp tader selera...
Sy nk buat kerja tp mcm tader mood...
Sy nk balik rumah.. sob.. sob.. (mcm minggu orientasi kat asrama plak)
tp sy sempat g brekpes sorg2 td kat old town kopitiam... berat ati nk balik opis.. g brekpes dulu cari ketenangan la... pas balik dr court... mebbe pasal ni kot sy tader mood... :(
taper.. tkyah citer ape yg jadi..
French toast dia sgt sedap okk .. white coffee die pun lelehs..
* Dah lapar baliks*
I'm back....
Sutra Beach Resort
Cantik kan.. tenang gila kat sini.. ala2 Bali... hilang segala prob...rasa tk nak balik.. rasa nk minta kerja kat sini.. nak lari dh kesibukan kota (cewah.. cewah...). Rasa nak dtg lagi sorg2 n duduk lama2... mengelamun... tgk laut lama2.. dapat pahala tgk laut lama2 ni.. Erm.. mcm cerita novel Budak Setan lak.. (kalau ada yg pernah baca.. die tau la siri yg mana) Okla... Let me tell about my journey to Terengganu...
Pagi2 jumaat tu sy kena service kereta.. sbb dh tader masa nk service kereta lagi dh.. so kena la curi masa vacation utk service kereta.. pastu balik pilah then terus cabut g terengganu...
With angah at proton service seremban
Sampai terengganu terus g masjid terapung.. ambil kesempatan utk solat di sana.. Dhia sonok sgt jalan2 tepi tasek sbb dh lama duk dlm kereta..
Happy face
Mari memamam...
Then.. lepas kekenyangan.. baru la kami check in... Baru la best nk mandi2 and tidur2... Esoknya.. ape lagi.. shopping and leisure time.....
Otw utk g brekpesH.E.A.V.E.N
April 2, 2008
April 1, 2008
Kita bz
Kita bz lah 2 minggu ni
- ada ISO worksyop 2 ari
- ada smart orange training 3 ari
- ada signing agreement utk vendor sy 1 ari
- paling besh tk hengat......ada vacation to terengganu.. hehehehhehe 3 ari 2 malam
Sutra beach resort.... here we come.......
cepat la kames...
cepat la kames...
tp kena service kete dulu lahhhh... huhuhu
*PETANG NI NAK AMEK AGREEMENT RUMAH.. HIHIHIH*
Subscribe to:
Posts (Atom)
